Politica în domeniul calităţii

Stabilirea unui nivel optim si  de calitate al serviciilor reprezintă un element cheie al strategiei de dezvoltare a firmei. Pentru realizarea acestui obiectiv Transgor Logistik cuantifica satisfactia clientilor obţinuta prin oferirea unor servicii de calitate  şi masoara raportul calitate – pret pentru a stabili diferite niveluri de servire. Acesta implică înţelegerea nevoilor , aşteptărilor clienţilor şi a tipurilor de servicii pe care ei sunt dispuşi să le achiziţioneze.

Permanent orientata catre client si spre identificarea solutiilor perfect adaptate nevoilor acestuia,  Transgor Logistik isi propune sporirea continua a competentei sistemului de management si evaluarea constanta a posibilitatilor de imbunatatire.

Prin urmare, din anul 2007 implementarea unui Sistem de Management al Calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 si obtinerea certificarii TUV Rheinland a fost un pas firesc in evolutia organizatiei, la fel ca si tranzitia, in anul 2016 la noul standard de calitate SR EN ISO 9001:2015, iar incepand cu anul 2017 demararea procesului de integrare a Sistemului de Management de Mediu SR EN ISO 14001:2015.

Definirea misiunii, a politicii si obiectivelor SR EN ISO 9001:2015, precum si respectarea cerintelor SR EN ISO 14001:2015 de catre toti membrii echipei Transgor ne ofera un avantaj in construirea unui climat bazat pe incredere, in relatia cu toti partenerii nostri.

Transgor Logistik incurajeaza si sustine prin actiunile sale zilnice orice demers de protejare si conservare a mediului, de crestere a gradului de responsabilitate sociala si de reducere a daunelor suferite de mediu datorita consumului uman.

Pentru informatii suplimentare referitoare la Politica de Calitate a Transgor Logistik, va sta la dispozitie Responsabilul cu Managementul Calitatii: Delia Iosub