Politica în domeniul calităţii

Stabilirea unui nivel optim si  de calitate al serviciilor reprezintă un element cheie al strategiei de dezvoltare a firmei. Pentru realizarea acestui obiectiv Transgor Logistik cuantifica satisfactia clientilor obţinuta prin oferirea unor servicii de calitate  şi masoara raportul calitate – pret pentru a stabili diferite niveluri de servire. Acesta implică înţelegerea nevoilor , aşteptărilor clienţilor şi a tipurilor de servicii pe care ei sunt dispuşi să le achiziţioneze.

Permanent orientata catre client si spre identificarea solutiilor perfect adaptate nevoilor acestuia,  Transgor Logistik isi propune sporirea continua a competentei sistemului de management si evaluarea constanta a posibilitatilor de imbunatatire.

Prin urmare,  din anul 2007 implementarea unui Sistem de Management al Calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 si obtinerea certificarii TUV Rheinland a fost un pas firesc in evolutia organizatiei. Definirea misiunii, a politicii si obiectivelor, precum si respectarea cerintelor SR EN ISO 9001:2008 de catre toti membrii echipei Transgor ne ofera un avantaj in construirea unui climat bazat pe incredere, in relatia cu furnizorii si clientii nostri.

Pentru informatii suplimentare referitoare la Politica de Calitate a Transgor Logistik, va sta la dispozitie Responsabilul cu Managementul Calitatii: Irina Curcan

Politica în domeniul calităţii

Stabilirea unui nivel optim si  de calitate al serviciilor reprezintă un element cheie al strategiei de dezvoltare a firmei. Pentru realizarea acestui obiectiv Transgor Logistik cuantifica satisfactia clientilor obţinuta prin oferirea unor servicii de calitate  şi masoara raportul calitate – pret pentru a stabili diferite niveluri de servire. Acesta implică înţelegerea nevoilor , aşteptărilor clienţilor şi a tipurilor de servicii pe care ei sunt dispuşi să le achiziţioneze.

Permanent orientata catre client si spre identificarea solutiilor perfect adaptate nevoilor acestuia,  Transgor Logistik isi propune sporirea continua a competentei sistemului de management si evaluarea constanta a posibilitatilor de imbunatatire.

Prin urmare,  din anul 2007 implementarea unui Sistem de Management al Calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 si obtinerea certificarii TUV Rheinland a fost un pas firesc in evolutia organizatiei. Definirea misiunii, a politicii si obiectivelor, precum si respectarea cerintelor SR EN ISO 9001:2008 de catre toti membrii echipei Transgor ne ofera un avantaj in construirea unui climat bazat pe incredere, in relatia cu furnizorii si clientii nostri.

Pentru informatii suplimentare referitoare la Politica de Calitate a Transgor Logistik, va sta la dispozitie Responsabilul cu Managementul Calitatii: Irina Curcan